Sunday, April 4, 2010

Piraterie, dulce și ilegală piraterie, ce aiurit ești Microsoft

Mă plimbam zilele trecute pe diferite forumuri și dau de o reclamă, despre riscurile pirateriei, nu a fost prima dată când am văzut aceea reclamă, dar a fost prima oară când am dat și click și am fost teleportat pe http://www.riscurilepirateriei.ro/ unde sincer să fiu am fost uimit de tâmpeniile de pe site.

Microsoft are tot dreptul să facă campanie anti-piraterie, dar sincer sa fiu campania asta de 2 bani parcă mă îndeamnă și mai mult să nu îmi pese dacă folosesc software piratat sau nu.

Povestea nr 1
Sistemul de operare Windows este așa de greu, încât instalarea acestuia necesită profesori universitari cu decenii de experiență? Că altfel nu aș vedea de ce tipa aia s-a dus la un service ca să-și instaleze SO-ul.
Cum să pierzi datele? Sunt prea scumpe CD-urile ? Tipii ăia de la asistență sunt proști? Eu am reușit să recuperez date după ce am reformatat întreg PC-ul de câteva ori și ăia de la asistență nu au fost în stare să-i spună la tipa aia să-și copiezele datele altundeva?
Întrebare bonus de ce a trebuit să-și reinstaleze SO-ul în primul rând?

Povestea nr 2
Ce windows avea de era așa de greu să-l instaleze, Windows 3.0 ăla în DOS?
Să nu mai zică Microsoft de actualizările lor automate, la Linux, la 1-2 zile după ce descoperă o vulnerabilitate, deja o rezolvă și trimit actualizările la toți utilizatorii. Microsoft întârzie cu trimiterea de actualizări chiar și săptămâni întregi doar că le e lene să completeze mai multe hârti.
Întrebare bonus de ce a trebuit să-și reinstaleze SO-ul în primul rând?

Povestea nr 3
Cât de proști pot să fie oamenii voștii de la management și marketing astfel încât să nu lăsați liberă posibilitatea de a instala orice limbă și layout de tastatură indiferent ce versiune de Vista sau 7 sau XP ai? Adică dacă nici măcar nu poți să-ți alegi limba fără ca cei de la Microsoft să mai facă un ban în plus, asta ce vă sugerează vouă?

Povestea nr 4
Aia nu-i piraterie în nici un caz, dacă tipul și-a permis să achiziționeze sistemul vostru de operare mult prea scump după ce i-ați spus că pentru fiecare PC trebuie o licență separată de windows, nu s-a întâmplat nimic rău. Dar sincer să fiu o versiune de retail (singura versiune care nu o să va bată la cap cu activarea de fiecare dată când schimbați o componentă la PC) e mult mai scumpă decât un pc suficient de puternic ca să ruleze SO-ul.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.