Tuesday, May 5, 2009

Jurnalul unui elev 5/05 2009

Marți, de ce oare s-a inventat săptămâna de școală de 5 zile?Și de ce oare s-a anulat greva?Și de ce oare nu vine mai repede vacanța de vară?

Mate, proful a ieșit la vânătoare, după un "masiv" neplăcut pe care l-a trecut cu vederea, a trecut la la un "cartofor de primă clasă", pe care nu l-a mai iertat, el fiind mai deștept decât masivul, dar totuși nu la fel de deștept pe cât ar trebui.La a doua oră de mate, a trecut la exerciți dificile, scoțând-o pentru a nu știu câta oară la tablă pe prima de la catalog (e nașpa să fi primul/prima), și doar pentru a ne scrie nouă pe tablă tema pentru joi.

Engleză, în sfârșit m-a băgat profa în seamă.Engleza fiind una dintre puținele materii care încă îmi mai plac, eu depun tot efortul posibil (totuși e limitat și el de lene) să iau note bune.După ce ora trecută m-a ignorat, azi m-am făcut observat și am reușit să iau o notă bună pentru scrisoarea pe care am făcut-o, și sper ca și data viitoare să mai iau o notă.

Info, pe dirigă n-o întrece nimeni, cel puțin la info.Am făcut pe grupe, "deșteptați" (cei care au luat notă de trecere la ultima teză) sus cu profa de TIC, iar adormiți jos cu diriga.Sus am făcut probleme la greu, din păcate am ieșit și la tablă să scriu ceva.Când am coborât jos pentru TIC, am observat că și cealaltă grupă a făcut (mă rog, diriga a făcut) o problemă cu cmmdc, dar ca întotdeauna problema dirigii era mai bine făcută.

TIC, după ce am primit o diplomă îndoită, pentru nefericitul loc I la CIA, am aflat că mâine vin de la 12:00 la școală, ca să fac o excursie fotografică până la Muzeul Județean, ca să am materiale pentru Națională, apoi profa ne-a arătat cum se fac diagrame, dar s-a cam sunat.

Biologie, am schimbat număratul cu învățatul la geografie (ce nu fac pentru o notă de trecere), dar tot am mai fost atent la prof care a început să zică ceva despre oase (am o grămadă) și mușchi (duc lipsă), și a zis din ce ne dă la teză (nu toată clasa dă la biologie, eu unul nu dau pentru că e prea mult de tocit).

Geografie, lucrare, dar nu de genul tocelii, o lucrare care m-a făcut să gândesc.

Și acum alte chestii:

Programul meu în luna mai:






















Toată dimineața m-am ocupat de aproape orice altceva în afară de școală, dar mai ales de Windows 7 RC, care e foarte tare.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.