Friday, March 27, 2009

Jurnalul unui elev 23/03-27/03 2009

3...2...1, mai e atât de puțin până la vacanță și parcă totul arată asta

Luni, hm...cam prea pe placul meu a fost această zi de luni.Li s-a terminat norocul, profa de francă în sfârșit le-a dat lucrare la colegii mei, nu că aș fi vrut să le dea greu având în vedere că eu iau notele cam pe degeaba la franceză.La ora de info am aflat ceva interesant, și anume că urma să facem 3 ore de info pentru că era nu știu ce excursie și nu mai făceam istorie, în acea zii, nu o să va plictisesc chiar cu tot ce am făcut în cele 3 ore info, dar vă spun că am continuat lecția.La chimie, am priceput că trebuie să mă apuc de învațat, s-a făcut proful rău și a început să asculte. După a treia si ultima oră de info am plecat acasă.

Marți, există miracole care îmi depășesc capacitatea de înțelegere.La matematică am făcut o lecție nouă și am primit o temă mare.
La engleză, inspecția care era programată  s-a făcut dispărută. La info am testat niște probleme, iar la TIC am lucrat în Excel.La  biologie nu știu ce a zis despre creier, iar la geografie am rămas uimit când am aflat ce loc am luat la olimpiadă.

Miercuri, o zii în care profi mi-au gresit numele. La pisologie am dat o lucrare tâmpită, sper măcar să iau notă de trecere. La fizică trebuie să învăț să tac din gură, că altfel o să ies la tablă mai des. La franceză au venit lucrările. La română, cred că am făcut ceva despre o fabulă. La desen iară am stat degeaba, iar la a doua oră de română am plecat mai devreme acasă.

Joi, când profesorii stau mai mult la școală elevii pleacă mai repede. După două ore de mate, în care iară am făcut o lecție nouă, și încă două de info, mă rog una de info și una de dirigenție, am mai stat 30 de min după care am plecat acasă, deoarece era consiliu.

Vineri, o absolută nepăsare, dar totuși nu chiar așa de absolută. La fizică am primit lucrările și am făcut o lecție nouă. La română, profa a fost cam ocupată cu un concurs, la anteprenorială, ne-a dat note pe niste proiecte, la a doua oră de română iar am cam stat degeaba. În final după o oră relaxantă de engleză am plecat acasă.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.