Sunday, January 11, 2009

Jurnalul unui elev 5/01-9/01 2009

Prima saptamana de dupa o vacanta este intotdeauna deosebita, la fel este si prima saptamana dintr-un an si cand la acestea doua mai adaugi si necesitatea de a avea note cea ce iese semana cu Hellgate London.

Luni, o zi plina de sarmale, cozonaci, Craciun si Revelion, o zi care practic a parut a fi ca o prelungire a vacantei, numai ca in loc sa fiu acasa si sa fac nimic, am fost la scoala si am facut nimic.

Marti, prima zi de scoala mai serioasa, orice zi in care am matematica este o zi in care trebuie sa fi cu picioarele pe pamant, in rest ziua a fost aproape la fel de plictisitoare ca cea de luni.Am uitat sa zic ca nu cred ca mai am moduri in care l-as putea omorâ (imaginar, doar ca sa am ce face in timpul orei de biologie) pe proful de biologie.

Miercuri cu exceptia orei de fizica, nu prea mai tin minte altceva, rectific, imi amintesc ca profa de psihologie a vorbit toata ora, cam degeaba si am mai primit si teza la romana cu o nota care se incadreaza in marja de eroare.

Joi, singurul lucru care m-a preocupat afost teza la info, de dat am dat-o si sper ca nu am facut prea rau.Cred ca persoana pe care o urasc eu cel mai mult este psiholoaga scolii, nu ca as avea eu ceva impotriva ei, ca persoana, ci doar ca nu cred ca la 16-17 ani mai merge sa bagi pe gat la un elev chesti psihologice.La biologie m-am apucat sa inventez noi moduri in care sa scap de prof.

Vineri, cam toata ziua am stat degeaba asteptand penultima teza a semestrului, pentru mine este lucrare, nu teza.Dupa ce am scapat de teza, am fost liber si pregatit de weekend.Astept cu nerabdare sfarsitul semestrului.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.