Monday, January 19, 2009

Jurnalul unui elev 12/01-17/01 2009

Inca o săptămâna s-a dus, inca una mai urmează.Dar partea buna e ca se apropie vacanta, pot sa zic ca saptamana care vine este ultima saptamana de scoala "adevarata" din acest semestru.

Luni ascultari, plictiseala, stres.Cel mai tare lucru a fost ca am vazut-o pe profa de muzica pt a 3 ora...ce tare...

Marti a venit teza la mate(sunt cel mai norocos om in viata), la biologie iar am dormit excelent si nu am fost singurul.

Miercuri expresia "salvat de clopotel" chiar e adevarata a fost testata pe pielea mea la ora de romana, a vrut sa ma asculte profa, m-am balbait 5 minute si apoi s-a sunat "saved by the bell" :))La desen cum nu a venit proful decat in ultima parte a orei am invatat la romana ca ma car sa iau si eu o nota de trecere, dar mare mi-a fost surpriza cand mi-a dat nota.

Joi o lectie noua la la mate, o lucrare la fizica, somn la biologie si munca serioasa acasa.
Scoala romaneasca e imposibila am stat ca sa scriu pentru joi aproape 8 ore, si asta doar scrisul si se mai asteapta sa si invatam...ce oameni, dar asta e, traim la periferia civilizatiei si asta ne ocupa tot timpul.

Vineri, o zi in care am predat proiecte, am dormit si am dat lucrari.La romana si la ed antreprenoriala am predat 2 proiecte si am luat ultimele note din acest semestru.La engleza m-am amuzat un pic deoarece profa a intrebat pe cei pe care i-a ascultat ce ar schimba in sistemul de invatamant romanesc...si apoi la ora de chimie am dat lucrare, dar sa va spun ca lucrare ca asta nu cred ca ati dat vreodata, proful ne-a dat 7 reactii pe care trebuia sa le rezolvam si ne-a lasat cu caietul deschis...ce fericita a fost toata clasa, ma rog aproape toata clasa cu exceptia celor care nu stiu decat copy&paste nu copy&edit&paste.Si apoi dupa o ora de somn adevarat am plecat acasa gandindu-ma la ce o sa fac in acesc weekend.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.