Thursday, November 13, 2008

Jurnalul unui elev 13/11/2008

Joi, cateodata simt ca mai bine m-as duce in Irak sau Afganistan decat sa vin la scoala joia.

Doua ore consecutive de mate termina pe oricine, mai ales ca am avut de scris mult.La ora de info m-am mai relaxat un pic, am continuat si la diligentie cu relaxarea.

Abia mi-am revenit si eu si a început ora de fizica, inca o ora, inca o lectie (asta am mai inteles-o un pic), am scapat si de data asta de 4.

La ora de religie (nu zau, da foarte utila e materia asta), m-a ascultat proful, nu stiu cat mi-a dat, dar stiu ca i-am citit toata lectia din caiet, apoi inca o surpriza, olimpiada de religie (exista macar asa ceva?, si daca da cati participa la ea? 2-3 pe tara?), intreaba proful daca vrea sa mearga cineva.

La biologie, ne-a mai plictisit cu o lectie foarte interesanta, cu denumiri chinezesti si desene preistorice, bine ca mi-am facut de lucru , ca altfel cred ca ajungeam la azilul de nebuni.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.